zaterdag 7 april 2012

De reis is begonnen ...

Vandaag is de reis dan eindelijk begonnen. Vanmorgen om 10 uur kon ik inchecken bij United. De 'aanbieding' voor een upgrade naar business class heb ik maar afgeslagen. Daar kan ik al snel 2 weken hele leuke dingen van doen in Amerika.
Ik heb nog steeds geen buurpersoon op rij 17 en gezien het aantal plaatsen dat nog niet opgevuld is, heb ik goede hoop dat dat zo blijft. Morgen om 10:00 uur zal ik het zeker weten. Op de tweede vlucht, van Houston naar Las Vegas heb ik de exit row kunnen vastleggen. Lang leve de Premier status bij United.

Onderweg naar Schiphol ben ik meteen maar begonnen met het uitoefenen van mijn nieuwe hobby, geocachen. Op 6 carpoolplaatsen langs de A6 heb ik caches gevonden. Op mijn totaal aantal caches van 169 telt dat toch weer lekker mee. Mijn streven is om in Amerika de 200e te halen.

Hotel: Bastion / Best Western Amsterdam Airport, € 94,50 (incl. toeristentax en 3 weken parkeren)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Con,

    Je bent je reis inderdaad goed begonnen door wat caches te doen. Je haalt vast de 200 wel in de States.
    Nogmaals goede vlucht vandaag en ik kijk uit naar je verslagen.

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Conny,

    Een hele fijne vakantie, ga je zeker volgen.

    Groetjes Ina(Amerika forum)

    BeantwoordenVerwijderen