zaterdag 14 april 2012

Vrijdag 13 april Naar Tucson

Om half zes ben ik wakker en zet ik de tv aan. Dan pak ik meteen de tablet om de reacties te lezen die achtergelaten zijn op mijn blog. Wat is dat een leuke start van de dag! Ik had er nooit zo bij stil gestaan dat mensen kunnen reageren op wat ik schrijf. Maar ik vind het erg leuk om iedere ochtend te lezen.

Voor de vakantie begon wist ik al waar en vooral wat ik vandaag zou eten voor ontbijt. Ik pak dan ook snel alle spullen in en check uit via de tv. Zo kan ik meteen door naar de auto en vóór 7 uur vertrek ik richting Tucson. Ik moet nog even geduld hebben want eerst staan er wat caches op het programma. Ik had in eerste instantie alleen traditional caches in de gps gezet, maar in zijn reactie had Ronald gisteren een virtual cache doorgegeven die ik vooral moest doen. Deze cache moet vlak bij de Hooverdam gedaan worden en ruim voor 8 uur kan ik die loggen.

Voor Kingman pak ik nog een paar traditionals op en dan kan ik eindelijk gaan ontbijten. In Las Vegas zit geen Cracker Barrel dus ik moest geduld hebben tot ik in Kingman zou zijn.


Eenmaal geïnstalleerd in het restaurant hoef ik de kaart niet te zien. Ik bestel meteen de 'eggs in a basket'. Eieren die in een sourdough boterham gebakken zijn.






Ik zet de foto meteen op Facebook, zodat iedereen mee kan genieten.
(Linksboven het bord zie je de mifi liggen die ervoor zorgt dat ik overal internet bij me heb.)

Na het ontbijt ga ik verder richting Tucson. Onderweg pak ik nog wat caches maar op een gegeven moment besluit ik om door te rijden, omdat de rit zo wel erg lang gaat duren. Rond Phoenix is het erg druk en dat levert nog wat vertraging op, waardoor ik pas tegen 5 uur in Tuscon aankom. Ik blijf hier 2 nachten, zodat ik morgen tijd heb om Tucson en omgeving te bekijken.

Ik heb geen zin om nog uitgebreid te gaan eten. Naast het hotel zitten 2 restaurants. Een chinees en een IHOP. Bij de chinees haal ik King Tao chicken die ik meeneem naar de hotelkamer. De kans is groot dat ik morgen bij de IHOP ga ontbijten.

Hotel: Sheraton Tucson, $ 54,96 inclusief tax & fees (priceline)

5 opmerkingen:

  1. 's Morgens wakker worden en dan eerst alle reacties lezen op je blog is leuk he!. Dat vind ik ook altijd heerlijk, het houdt tevens je motivatie op peil om door te gaan. Leuk (voor de statistiek) dat je die virtual bij de Hooverdam ook hebt gedaan.
    Ben benieuwd wat je vandaag in Tucson gaat doen. Heel veel plezier in elk geval en genietervan.

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, hoe herkenbaar van de reacties. ;-)

    Leuk dat je die ene virtual ook gedaan hebt. Zag dat je in totaal 5 caches gedaan hebt die ik ook gevonden heb afgelopen zomer en afgelopen januari. :-)

    Heel veel plezier in Tucson. Ben ook benieuwd wat je allemaal gaat doen.

    Groetjes,
    Roland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bewondering voor je om alleen rond te reizen! Erg leuk om je verslag te lezen, ben erg benieuwd naar de komende dagen, wij vonden dit gedeelte Arizona en New Mexico heel mooi, leuk dat geocachen, veel plezier de komende dagen.
    groetjes Ina(amerika-forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met veel plezier lees ik dagelijks je verslag! Heel veel plezier in Tucson! Ook ik ben erg benieuwd wat je daar gaat doen en wat je er van vindt. Straks in oktober zitten wij er namelijk ook een paar dagen.

    Groetjes Marja (Ko-mar AA forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Conny
    Wat een toffe reis!
    Een mooie combinatie van natuur,geocachen,een beetje shoppen en de nodige rust tussenin.Wel spijtig dat je je niet zo goed voelde maar hopelijk is dat snel weer beter.
    Knap van je dat je dit allemaal alleen onderneemt want dat zou ik niet durven.
    groetjes
    Nancy(nati)

    BeantwoordenVerwijderen